top of page

Hemresan


Nu är vi hemma i Sverige igen och har varit det sedan igår morse. Bilen var kvar på långtids parkeringen och huset stod kvar på tomten men fick VI med oss allt hem??


Här flyger vi mot Detroit


Den förarlösa expressen mellan alla Deltas gater i Detroit. Fram och tillbaka, fram och tillbaka...


Solnedgång över Atlanten


(2-3 h senare) Soluppgång över Atlanten


Och sen, efter en mellanlandning i Amsterdam, lite gammal hederlig skog. Inga palmer där inte ;)


Men när resväskorna kommer, som vi inte set sedan Ft Lauderdale, stannar bandet innan våra väskor har kommit. Ingen av oss åtta fick sitt bagage, plus några fler från planet. När vi rapporterade in detta sa de:

-Nej, era väskor är kvar i Detroit. Då kändes det lite konstigt måste jag säga. Jag är här i Sverige, medan alla mina kläder och saker är på andra sidan Atlanten, hmm... Det är nu man är glad att pappa hade bilnycklarna i handbagaget! ;)

Men jag har goda nyheter också, vi fick precis våra väskor hemkörda för bara någon timme sedan. Min hatt var kvar! :D ;) Som allt annat!

Det är skönt att vara hemma men jag vill absolut åka tillbaka till både New York och Orlando! Jag kommer att spara bloggen för att skriva även om andra resor!

Ha det bra!

//J.J 15.35 Hemma, Trollhättan


You Might Also Like:
bottom of page